Årsmøte 2019

Takk til alle som møtte fram på årsmøtet i Holla Historielag. Det var fullt i historielagets lokaler med 46 frammøtte. Fint at medlemmene bryr seg om laget. Medlemmer kom heilt fra Sandefjord, Kviteseid og Bø.

Forslaget til nytt styre og andre tillitsvalg, årsmelding med ein tilleggssetning, regnskap og budsjett blei enstemming vedtatt.

Styret med vara for 2019:

• Gunnar Sanden
  • Erling Susaas
  • Rune Vibeto
  • Ole Moen
  • Svanaug Grini
  • Bjørn Werner Nilsen

Vara:

• Sigmunn Ytterbøe
  • Øystein Gravdal

Årsmøte 2019Gard Strøm fikk Holla Historielags lokalhistoriepris for sitt arbeide med å legge slekter og mye info ellers om Gamle Holla ut på internett. Et arbeide han regner med å bruke to år til på før det blir ferdig. Med diplom følgte det også med 5.000 kr. for bl.a. å dekke en del utgifter som følger med det nevnte arbeidet.

Bernt Solvoll underholdt på årsmøtet med sang og historier attåt. Gunnar Sanden viste bilder fra nåtid og fortid. Servering var pizza og bløtkake med tilbehør.