Stallane – venter på vinduer

Nå ventar vi bare på vinduer så er vi ferdige med jobben for å rehabilitere Stallane i Nukedal. Etter at bildene nedenfor blei tatt har vi lagt på gamle bølgeblikkplater også på «høy-løa», som var bygd inntil koia. Eg trudde i min naivitet at vi skulle legge den beste sida av plata opp, men andre ville ha rustsida opp, og slik blei det.

Ellers er det greit å ha medlemar i Historielaget som har ein V8’er pickup til å dra gravemaskin med og ein som også kan køyre maskina. Og det er alltid greit å ha ein tømrer fra Lanna med, og alle dei andre enten det er «gamle» bankfolk, eks-kolonialeigar, ligningsfolk, bilselgar, dokter eller siviløkonom som er med.

Stallane – venter på vinduer (1)Stallane – venter på vinduer (2)
Stallane – venter på vinduer (4)
Stallane – venter på vinduer (3)
Stallane – venter på vinduer (5)

Alle kan brukast på dugnad borti Nukedal. Noken med slegge, noken med hammar, noken til å fyre, noken med motorsag og alle til å lyge og fortelle historiar.Slik går nå dagan.

Triveleg var det å få inspeksjon av Sigmund Bærland og Ole Moen også.