Hva finner du her?
– en veiledning

Holla Historielags nettsider inneholder et vell av informasjon. Det er mye å glede seg over. Her er en oversikt over noe av det du kan finne på disse sidene:

• Over 2.000 bilder – de fleste henta fra historielagets fotosamling.
    Bildene kan kjøres som lysbildeframvisning og det er mulig å legge kommentarer på enkeltbilder.

Historielaget har flere intervjuer, filmer og bilder m.m., som vil bli lagt ut på nettsida ved en seinere anledning.

• Kai Ove Bjerkelund

Historielaget har lagt ut en del lydfiler/intervjuer med nå avdøde personer fra Holla og Landsmarka. Vi har også flere intervjuer, både skriftlig, muntlig og på film, som vil bli lagt ut senere.
    Vi vil gjerne takke alle etterkommerne for stor velvilje og imøtekommenhet med å fremskaffe bilder av sine forfedre. Det har nok vært lett i mange gamle fotoalbum for å finne bilder av foreldre, besteforeldre og oldeforeldre. TUSEN TAKK alle sammen.

• Kjell Ivar Borgen

Gratulere med fantastisk nettside !
    Her er det mye interessant.