Historielagets nye Facebook-gruppe

Holla Historielags Facebook-gruppe
Fram til nå har historielaget hatt en Facebook-profil som var en personlig konto med fornavn Holla og etternavn Historielag. Det er strengt tatt i strid med det gjeldende regelverket til Facebook. Dessuten har det en del ulemper, bl.a. at vi ikke har hatt muligheter for å organisere og presentere arrangementer på en ryddig måte.

Derfor har vi nå oppretta ei Facebook-gruppe i stedet: Holla Historielag (ny). Parentesen (ny) vil etter hvert bli fjerna.

Vi oppfordrer alle som leser dette til å bli medlem av denne nye Facebook-gruppa. Kontakt gjerne dine Facebook-venner og be dem bli medlemmer.

Den gamle Facebook-kontoen ble oppretta 22. februar 2010 og har med andre ord tjent historielaget i drøyt 10 år. I løpet av den tida er det publisert over 800 innlegg og nærmere 1.000 bilder og videoer er lagt ut. Denne kontoen, som per dags dato har 948 venner, vil bli lagt ned om kort tid. Men vi har sørga for å ta vare på alt innholdet.