Holla-Minner 2020 i trykken

Holla Historielags årlige bok, Holla-Minner, er i trykken. I år er boka rekordstor, 208 sider med lokalhistorie. Ca. 100 sider om krigen 1940-45 i forbindelse med 75 års jubileet for krigens slutt. I tillegg vel 100 sider om andre lokalhistoriske saker. Boka kommer i salg frå ca. 25.11.

Erindringer fra Øvre Heisholt
Bildet er henta frå Ann Iren H. Johansen sin artikkel.

I år har vi 4 debutanter med eget stoff; Ann Iren H. Johansen skriv om oppvekst m.m. på Heisholt, Barbro Hegland skriv om Berget Bedehus og Reidar Holte intervjuar Asbjørn Teigen om krigen. Den eldste debutanten er Eirik Ballestad som skriv om ein speiderleir på Nome i 1946 og om sprengning av ei bru ved Nisterud under krigen.

Alle avgangselevar fra Holla 10-årige skole er avbilda.

Vi reduserer prisen ytterlegare litt i år for medlemmer av Historielaget til kr. 195 inkl. porto. Kr. 280 for ikkje medlemmer, her kommer porto i tillegg utafor Nome.

Skynd deg å bli medlem!