Holla-Minner 2020 i salg

Da har Holla-Minner 2020 kommet ferdig trykt på klubbhuset til Holla Historielag på Krøsset. Fra mandag 16.11. vil vi levere boka ut til medlemmene. I Nome vi vi kjøre rundt med bøkene.

Det er mye å glede seg til, trur vi. Noe ganske gammelt stoff, noe ganske nytt, noe heilt ferskt stoff. Bl.a. mange fine intervjuer.

Bil og motor er kultur. For kanskje første gang er lokale gamle biler på omslagssida. Det er fortjent. Mange har interesse for det.

Så et par sablig gode tilbud:
1. Dersom du ikke er medlem kan du få denne første boka «gratis» ved å betale medlemskontingent kr. 200. Den vil gjelde ut 2021. Bli medlem ved å ringe Erling Susaas tlf. 958 58 158 eller bruk innmeldingsskjemaet.
2. Som medlem får du boka portofritt i postkassa uansett hvor du bor. Og i forhold til 2018 har vi redusert prisen med 45 kr. til 195 kr.

Dersom du ikke er medlem, vil vi levere bøker neste uke til bokhandlere i Nome og til Akademika i Bø. Du får også boka direkte fra oss ved å ringe Erling eller benytte dette bestillingsskjemaet.

Husk boka egner seg godt til jul.

Les mer om Holla-Minner 2020 og om de tidligere utgavene.