Julemarked på Øvre Verket

Museumsleiligheten på Øvre VerketPå Julemarkedet lørdag 27. og sundag 28.11. har Holla Historielag åpent i Museumsleiligheten på Øvre Verket. Vi åpnar kl. 11 med oppfyra hus.

Vi har lager av den ferske utgåva av Holla-Minner. Den får du så mange du vil av for kr. 195 viss du er medlem, ellers kr. 280. Flott julepresang. Vi har også andre bøkar og gjenstander til salgs.

Velkommen innom for ein titt og ein prat viss du har tid.

Det vakre bildet av stoga i leiligheten er tatt av Marja Susanne Sipilã Solvang.

I tillegg kan du treffe Erling Susaas på Ulefoss Senteret fredag 26. og lørdag 27.11. for ein prat. Erling sel også ferske Holla-Minner. Vil du bli medlem ordnar han det også. Som ny medlem får du Holla-Minner gratis første året, og skal du ha Holla-Minner neste jul også, sparer du nye 85 kr. pr. bok.

Velkommen innom.