Et sota liv, men mest moro…

Mile-prosjektet i havn
Da er kullmile-prosjektet vel i havn. Takk til alle involverte. Dere har vært med på å gjennomføre noe som startet som en drøm.

En fantastisk innsats fra arbeidsgjengen. Slitsomt og til tider et sota liv, men jeg tror alle er enige om at det har vært mest moro.

Takk for tilliten og for at styret i historielaget ga sin tilslutning. Det har vært utrolig gøy å lede dette prosjektet.

Om du ønsker å kjøp køl, kan du ta kontakt med undertegnede (906 96 888) eller Erling Susaas (958 58 158).

Se innslag om mileprosjektet på NRKTV
NRK var på besøk tidligere i uka og gjorde opptak. Innslaget, som ble sendt kl.19:45 i kveld (mandag 2. mai), finner du på Distriktsnyhetene fra Vestfold og Telemark. Det er innslag nr 9: Trekull fra egen mile – 11 min. 5 sek. ut i sendinga.