Tur til Hollaseter/Hegna

Holla Historielag arrangerer tur til Hollaseter/Hegna lørdag 25. august 2018. Frammøte på krysset Ulefoss kl. 10.30 eller direkte ved bommen ved Kroktjenn på Heglandsheia kl. 11.00.

Vi oppfordrer folk til å kjøre sammen der det er mulig.Det blir historisk guiding med Kai Ove Bjerkelund om Hollaseter og Heia-området. Anne Milly Teksle viser fram lur og gamle langeleiker.

Ta gjerne med ei lita nistepakke og en liten kaffiskvett. En campingstol kan også være grei å ha med seg. Vi tar sikte på å ha ei matpause på Hegna. Vi forsøker også å ordne litt kaker/kaffi i Historielagets regi.

Alle er hjertelig velkomne. Arrangementet er gratis for både medlemmer og andre. Medlemskontingenten er bare 200 kr og da får du rabatt på Holla-minner i tillegg. Bli gjerne medlem og støtt arbeidet vårt med å ta vare på historien i Holla.

Hollaseter (1971)

Hollaseter.
Foto: Edgar Johnsen (1971)

Hollaseter (1971)